oliviaslife1

Alla inlägg under november 2012

Av olivia Jonsson - 30 november 2012 13:17

Snälla ställ frågor eller komentera! Och säg gärna vad ni vill att jag ska göra! snälla snälla snälla! :) jag ska få en videokamera men då måste ni säga vad jag ska göra!!! Jag får panik snart. Plzz Plzz Plzz.

 Haha jaja hejdå

p&k


:)

Av olivia Jonsson - 30 november 2012 12:20

Hejj fortfarande sjuk... jaja jag har inte hunnit göra så mycket för jag vaknade nyss! ;D 

Kan ni inte säga vad jag ska göra istället för bara inlägg? typ lägga ut videor eller sånt.jag har ju youtube men jag har aldrig velat lägga upp någon video.

Men nu när jag har en blogg så kan jag ju börja lägga upp lite videor. :D

Just nu sitter jag och driker milkshake ...mmmm vad gott, det är choklad smak.

 


Av olivia Jonsson - 29 november 2012 19:37

Hajj :) 


Här e lite bilder;D



Det här e en av hundarna :) den blev inte så bra. haha

 



Av olivia Jonsson - 28 november 2012 18:29

Hejj, gör ett inlägg till för jag har nadalife D: Jag har så tråkigt, fast jag e ju sjuk så jag antar att jag nog får ta konsekvenserna om jag blir så här sjuk.

Men idag har jag inte gjort nått. vaknade normal tid. ungefär 10.30. 





Här får ni en bild på mig(som nästan alltid) haha ;D  

Liten knäppare bild men men jag bjuder på den idag;D

<3 <3 <3 <3 <3



KOMENTERA!!!

 

FRÅGA!!!

 

gärna ;D

Av olivia Jonsson - 28 november 2012 16:38

ÅÅH är sjuk forfarande!

feber hosta och skit förkyld! 

kommer nog vara hemma hela veckan! D; ganska tråkigt för vi har temavecka i skolan;)

Jaja ville bara säga det 


jag kan göra 3 saker grejen.

1. Älskar djur ;3

2. hatar reklam ;D

3. hatar/älskar att vara sjuk ;D





Av olivia Jonsson - 27 november 2012 19:52

Här är lite saker mamma har köpt till mig idag :)<3 tack så jätte mycket;D


Träningskläder-t-shirt,töj bara byxor,och en kofta.

 



 






Skor :)

 




Mini julgran

 












Litet sött ljus med ett hjärta

   

Av olivia Jonsson - 26 november 2012 22:38

Med täpt näsa och släm hosta och lite feber tar jag och min ny operarde mamma oss igenom livet! vi är kämpar<3

   

Av olivia Jonsson - 26 november 2012 22:25

Hejj idag ha jag mått skit dåligt :( ingen vidare dag. mår illa har haft feber o massa annat skit. aja imon blire ingen skola(igen) jag tror jag kommer få influensan ;( hoppas inte det! menmen sånt e livet D;

Aja ska få en videokamera snart ;D fast den e usel liksom. men då kan jag börja vlogga!!! jippie;D 


Presentation


Hejj är en tjej som då heter Olivia, om ni undrar så är jag ny på sånt här med blogg så..haha♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska göra på min blogg?
 Lägga ut bilder på majj
 Lägga ut bilder på mitt liv
 Lägga ut bilder bilder på mina djur
 Lägga ut bara inlägg
 Skämta i bilder/inlägg
 Något helt annat

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards