oliviaslife1

Alla inlägg under augusti 2013

Av olivia Jonsson - 23 augusti 2013 17:42

hej alla :) idag i skolan så hade vi triathlon först kl 9.30 så samlades vi, sen sa dom * klara,färdiga KÖÖÖR* så fick man rusa ut i det kalla vattnet! fy vi summade 200 meter. sen hade vi paus och åt lunch sen cyklade vi 8 km och sen direkt efter sprang vi 3 km. det var kul men så sjukt jobbigt! men jaja nu ska man ta det lugnt med kusinen som är här :)

Av olivia Jonsson - 6 augusti 2013 18:21

Hej :) idag har det varit en toppen dag!, det har varit super varmt, och lovis och hennes mamma kom en stund idag, och lovis och jag hade tagit en liten paus, men nu kommer vi vara mycket! hon redan på torsdag igen :) vi red även fast det var varmt men sen duschade vi av hästen :) men det gick väldigt bra. jag är så lyckig. jag fick en halv kasse med kläder ifrån Lovis. så ja nu blir det att lägga in i garderoben :) ska komma igång med bloggen nu, jag vet att jag sagt det tidigare men nu lovar jag  :P

  ps. mitt smile ^_^ 

Presentation


Hejj är en tjej som då heter Olivia, om ni undrar så är jag ny på sånt här med blogg så..haha♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska göra på min blogg?
 Lägga ut bilder på majj
 Lägga ut bilder på mitt liv
 Lägga ut bilder bilder på mina djur
 Lägga ut bara inlägg
 Skämta i bilder/inlägg
 Något helt annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards