oliviaslife1

Alla inlägg under april 2013

Av olivia Jonsson - 13 april 2013 19:06

Tjao, idag är det lördag :) yolo :P

haha denna veckan har det varit ganska tufft i skolan, idrotten var jobbig, prov, gå upp tidig igen. aa typ. så jao.

Tove har varit här, hon kom igår, och sov över till idag, idag bakade vi, och sen åt vi äggsocker, det är jättegott!! man vispar äggulan och socker tills det blir poröst (vitt o fluffigt,tjockt). ååh så gott! sen idag har jag inte gjort så mycket, varit uten o studsat lite :P haha och sånt. så nu ska jag fortsätta ha en skön helg :) tjao tjao 

Av olivia Jonsson - 7 april 2013 16:18

Yepp, igår (fredag) så la jag ut en video på Youtube :D ja ni får säga här på bloggen eller komentera videoklippet på vad jag ska göra mer :)


Jag heter Olivia håkansson där, asså håkansson är mitt riktiga efternamn... aa, jag har den svart vit gråa bilden på mig. och sen heter mitt inlägg *mitt första korta inlägg* ja så ja hoppas ni gillar det ;) 

Heejdå

Av olivia Jonsson - 5 april 2013 12:54

Hejj, jag vet att det var tp 100 år sedan jag bloggade. men jag har haft ganska mycket att göra. Och jag kanske ska börja vlogga så vi får se :) aja, och jag vet verkligen inte vad jag ska blogga om.. aja hejdå :)


Presentation


Hejj är en tjej som då heter Olivia, om ni undrar så är jag ny på sånt här med blogg så..haha♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska göra på min blogg?
 Lägga ut bilder på majj
 Lägga ut bilder på mitt liv
 Lägga ut bilder bilder på mina djur
 Lägga ut bara inlägg
 Skämta i bilder/inlägg
 Något helt annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards