oliviaslife1

Alla inlägg under maj 2013

Av olivia Jonsson - 25 maj 2013 19:04

Hej, igår blev jag sjuk! jag har feber, mår illa och har en dunder förkylning :/ så ja, det blir nog ingen skola på måndag :(

Idag har jag bara legat på soffan och mått dåligt, har inte kunnat göra nått annat, har inte äns ätit. bara ett knäcke bröd och lite kräm i morse men inget mer :( har ingen matt lust. Aja hejdå ♥

Av olivia Jonsson - 23 maj 2013 18:48

Hejj, det är torsdag idag. idag har jag inte gjort nått speciellt. Bara gått i skolan o så.

Men kan ni fatta att det är typ 3 veckor tills sommarlovet?? det kommer bli så skönt med sommarlov!

Jag längtar as mycket tills nästa torsdag :P För då ska tjejerna i klassen sova över på skolan! och då slipper vi fredagen dagen efter, ååh vad kul det ska bli! och sista veckan i skolan ska vi ha läger skola :P åååh jag läääängtar! Aja det var nog allt för lilla mig idag då. 


Men jag tänkte ge mig in på det här med att ni ska ge mig förslag på vad jag ska vlogga om!! :) 


Aja herrå dårå :P

Av olivia Jonsson - 19 maj 2013 20:25

Heej :) längesedan jag blogga känner jag :) 

men aja precis kommit hem från en dansuppvisning, min 6 åriga kusin var med :) sååå söt!

Aja alla var as duktiga, vill börja i dans :P

aja herrå :)

Av olivia Jonsson - 3 maj 2013 20:02

FRAJDÄÄÄY 

Ja, fredag idag dårrå :P och förlåt för att jag inte bloggat på länge, har ingen anledning tyvärr men det har blivit tråkigt, men jag ska komma igång igen :) nu är klockan 20.06 och jag har full energi, ska ut o studsa lite tror jag. 

Idag i skolan hade vi NP, igår också men men. det var i SO(geografi) för oss :) det gick sådär för mig men okej iaf :)  

Och ni MÅSTE ge mig lite tips på vad jag ska vlogga om! snääälla!

:) aja bay bay 

Presentation


Hejj är en tjej som då heter Olivia, om ni undrar så är jag ny på sånt här med blogg så..haha♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska göra på min blogg?
 Lägga ut bilder på majj
 Lägga ut bilder på mitt liv
 Lägga ut bilder bilder på mina djur
 Lägga ut bara inlägg
 Skämta i bilder/inlägg
 Något helt annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards