oliviaslife1

Alla inlägg under januari 2013

Av olivia Jonsson - 31 januari 2013 10:22

hej, ligger i soffan och kollar på tv, är sjuk,inte kul, me fråga på nu då!!!

:) 

FRÅGA PÅÅÅÅ :) 

Av olivia Jonsson - 30 januari 2013 21:22

Hej

 

Det ska bli FRÅGESTUND, så fråga på!!!!!

 

kom igen mina lovers ♥

 

 

 

Av olivia Jonsson - 29 januari 2013 10:16

Japp, sjuk, igen, "jippie" mår jätteilla och har ont i huvudet, trött och slut, ingen skola för mig idag då, får se om jag ska gå imon.

Jaja, dricker lite saft och vilar mycket, är själv hemm då Visse(min bror) är i skolan och mamma röntgas, pappa är med henne. dom kommer kanske 12 idag eller nått liknande, 

Mamma väckte mig kl 6. som vanligt och jag skulle se hur jag mådde efter jag ätit,kunde inte äta upp så jag satte mig i sängen, mamma sa att jag inte kunde gå till skolan så jag la mig o kolla på film och jag skulle somna om men jag kunde inte så nu är jag skit trött.. jaja, komentera/fråga va ni vill ♥

Av olivia Jonsson - 28 januari 2013 18:27

hejj, ja idag e det måndag och tråkigt, vi gjorde inget speciellt idag, men på idrotten hade vi friidrott, vi tjejer fick bara hoppa höjd hopp. men det gick skit dåligt. först hade vi 80 cm, det klarade inte jag, jag blev skit ledsen, så jag ville inte köra mer.. :( men sen sprang Liv o jag, hon vann, så ingen höjdar måndag,, och jag har on i huvudet och e trött. Så jaja.  

Av olivia Jonsson - 25 januari 2013 18:38

Hejj, sitter här o har kuligt med lilla Wilma♥ 

Idag i skolan har vi inte gjort så mycket, men sista timmen i stället för idrott hade vi läs stund och vi fick ta med fika så det gjorde jag, jag o Ebba satt mesta dels och fikade o skrattade, jag hann inte läsa så mycket, min bok hette *Skaffa dig ett liv* haha,

men nu sitter wilmis o jag här i mitt rum och ska snart spela Sims ;D♥

vi är sims nördar.se 

Sen ska vi käka gottis och mööööösssa till film ♥

Det här blir en braaa helg (LOVE)♥

Komentera eller fråga gärna;)

ps. vi har ätit KEBAB♥ ds.

 

 

Av olivia Jonsson - 24 januari 2013 17:57

hejj ja jag mår inte 100% jag fick skippa teatern för att jag mådde dåligt...:(

det var bara det jag ville säga.

Av olivia Jonsson - 23 januari 2013 16:52

Hejj, sitter här o fryser ihjäl....Vi har varit ute HELA dan och jag skojjar inte! vi fick inte gå in nån gång utan var tvungna att vara ute!!! bara när vi skulle äta var vi inne.vi gjorde en tävling gick ganska bra i den fick inte veta resultatet, men sen åt vi sen gjorde vi en tävling till och då tror jag att vi vann, sen fikade vi på varm choklad med grädde och mini marshmallows och en stor bulle men jaja det var jätte kallt. så när jag kom hem hade jag ingen kännsel i fötterna! men jag sköljde av dom i varmt vatten men sen ska jag ta en dusch, varm o skön dusch!!

Men jag tog tyvärr ingen bild men skulle gjort det.. jaja ni får nöja er med text xD

 



:)

Av olivia Jonsson - 22 januari 2013 20:44

Hejsan hejsan, sitter här o dricker lite läsk och chattar med underbara lollo♥

Ja...idag har vi gjort det gammla vanliga i skolan, så har inge att berätta om skolan...tror jag inte HAHA, trötter...

Jaja, imon ska vi ha en utedag börjar klockan 9.30 slutar 14.00 o vi ska vara ute hela dan :( kommer bli kallt...hah 

På fredag istället för idrott ska vi sitta inne o ha mys o läsa HAHA JIPPIE♥

hehe

Ridningen..ja visst,ganska nöjd, vi hoppade idag, inte så högt men det var för att vi precis har börjat att hoppa. 

Jaja, det var iaf jättekul, hade supersöta Starlight, i love her♥

Det gick ganska bra förutom att hon vägrade att hoppa i början men sen fick jag i gång henne xD

Hm..finns de nå mera att berätta nä...

haha komentera eller fråga på (y)

 



   

Presentation


Hejj är en tjej som då heter Olivia, om ni undrar så är jag ny på sånt här med blogg så..haha♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska göra på min blogg?
 Lägga ut bilder på majj
 Lägga ut bilder på mitt liv
 Lägga ut bilder bilder på mina djur
 Lägga ut bara inlägg
 Skämta i bilder/inlägg
 Något helt annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards