oliviaslife1

Alla inlägg under december 2012

Av olivia Jonsson - 31 december 2012 15:53

Gott nytt år alla <3
Nu drar jag till min bästis <3

OMG

Av olivia Jonsson - 28 december 2012 16:42

Sorry, har inte haft tid att blogga nu, mått ganska dåligt, och varit i kalmar på IKEA. :) 

Jaja, jag köpte en liten söt bordslampa och en annan lampa o en klocka :) 

Så nu har man ett ljust rum ;D♥

 

Jag med min älskade bordslampa ♥ 

 


Av olivia Jonsson - 25 december 2012 12:01

Ligger här i soffan o längtar på att något roligt ska hända ;)

jag vaknade för ungefär 1 timme sen,ghaa så sent (för mig)

jaja har inget bättre för mig så får jag väl ligga o slöa hela dan.

men snart lägger jg ner bloggen

Av olivia Jonsson - 24 december 2012 21:22

God jul på er alla ♥

Hoppas ni hade en bra dag!

För det hade jag, jag vaknade 10.28, efter ztt jag hade vaknat sa vi god jul o så. sen öppnade jag 3 paket, för jag hade as många. I dem låg lösnaglar som jag har på mig nu. i andra låg en affisch(stav) av min bätis o på den var det Justin Bieber. i det sista var det lösögonfransar som jag ska ha på nyår ;D

Sen duschade jag, sen åkte vi tll mormor♥

Sen fick jag massor. smink o sminkborttagning och en ny väska o kläder o sånt♥

Jaja♥

Puss o hej, godjul♥

 

 


Av olivia Jonsson - 23 december 2012 16:19

Japp imon äre JULAFTON;DD längtar så:)

har inte gängt med D; haha tiden har gått så himmla fort!

puss puss<3

 

Av olivia Jonsson - 21 december 2012 19:25

ossHär e vi igen ;D är med Wilma och vi ska FESTA hela natten :D
Hah skämta! Nä men vi är verkligen crazy ;)
Ingen kan slå oss i galenskap! <3

Av olivia Jonsson - 21 december 2012 15:40

Japp är i stan o julhandlar!
Jag tycker det så tråkigt ;D
Jaja. Hejdå:)

Av olivia Jonsson - 21 december 2012 09:51

Imon lägger jag ner min blogg, jag trodde det skulle vara kul men det blev inte så. 

Inga gillar min blogg ingen komenterar eller frågar nåt det är liksom skit. det har blivit betydligt mindre folk som kollar på den. 3-4 om dan!? 

Eller jag kanske inte lägge ner bloggen, men det tippar åt det hållet.

Presentation


Hejj är en tjej som då heter Olivia, om ni undrar så är jag ny på sånt här med blogg så..haha♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska göra på min blogg?
 Lägga ut bilder på majj
 Lägga ut bilder på mitt liv
 Lägga ut bilder bilder på mina djur
 Lägga ut bara inlägg
 Skämta i bilder/inlägg
 Något helt annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards