oliviaslife1

Alla inlägg under juni 2013

Av olivia Jonsson - 29 juni 2013 20:02

Ja...jag tror ni fattar varför jag säger förlåt, är sämst på att uppdatera min blogg det känns som om det var typ 3 år sedan jag bloggade...aja idag är det lördag och det har typ bara regnat. men jag red idag. ja, om ni inte visste det så har jag en  egen häst nu.. :D

han heter star och är världens bästa häst.

aja. imorgon ska jag till GÖTEBORG!!!! ska träffa mina kusiner och gå på liseberg och bara ha det superskoj! venne hur länge vi ska stanna men typ en vecka! ^.^ 

aa, men det var allt för mig dårå :) 

    ps. det är inte idag på bilderna, det är på midsommar :)

 

 

Presentation


Hejj är en tjej som då heter Olivia, om ni undrar så är jag ny på sånt här med blogg så..haha♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska göra på min blogg?
 Lägga ut bilder på majj
 Lägga ut bilder på mitt liv
 Lägga ut bilder bilder på mina djur
 Lägga ut bara inlägg
 Skämta i bilder/inlägg
 Något helt annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards